to 8 maj 18:00
on 21 maj 18:00
Supportmöte Väst

Frågan

Vad tycker du att pengar från vår kommande fond ska gå till?

Vi är med i

PDF Skriv ut E-postadress

startsida

Välkommen till Svenska hjärntumörföreningen

Uppdaterad version av hemsidan på väg

Som ni kanske hört eller läst är hemsidan påväg att uppgraderas till senaste mjukvaruversion. Vår förhoppning var att denna skulle varit på plats till Hjärntumördagen/ -dagarna, men så blev tyvärr inte fallet. Det jobbas fortfarande hårt på detta och vi hoppas att den är på plats inom kort.

Vid själva bytet finns det risk för att ett eller annat sent inlagt forumsinlägg eller nyskapat användarkonto inte kommer med, om ni märker detta så skriv i forumet eller skicka ett mail till  Den här e-postadressen är skyddad från spamrobotar. Du måste tillåta Javascript för att visa e-postadressen

Uppdatering: Detta projekt har blivit tvunget att skjutas på
framtiden, det är dock absolut inte nerlagt.

Uppdatering 2: Nu jobbas det för fullt med en ny hemsida igen =D

hälsningar Alex

Ordförande och webmaster

För dig som är förstagångsbesökare kan vi berätta att föreningen är knutpunkten för människor drabbade av hjärntumörer; patienter, anhöriga/ närstående och vårdpersonal. Vi har funnits sedan 2006 och finns på flera lokala ställen i landet. Läs mer om oss under "om föreningen".

Delta i diskussionerna i vårt forum och följ oss på facebook. Det är Ni som läser detta som är vår målgrupp och vår största tillgång, vi finns för Er!

Senast uppdaterad 2014-01-18 14:28

Du är här: Hem