Inbjudan till Zoom medlemsträff

Vi önskar dig varmt välkommen till en ny digital medlemsträff! Datumet är den 7 oktober klockan 19:00.

Vill du dela dina erfarenheter och få nya perspektiv?

Då är vårt digitala medlemsmöte något för dig.

Vi bjuder in dig till ett möte där vi tillsammans kan utforska olika aspekter av sjukdomen. Oavsett om du har frågor, behöver råd eller bara vill dela med dig av dina tankar, är du varmt välkommen.

I en trygg och avslappnad miljö får du möjlighet att möta andra som delar dina erfarenheter. Tillsammans kan vi stötta varandra, dela utmaningar och glädjeämnen. Kanske hittar du nya vänner eller bara någon att prata med?

Efter en gemensam introduktion kommer vi att dela upp oss i mindre grupper för mer fördjupande samtal.

Du som är medlem ska ha fått ett mejl med inbjudan och en länk för att anmäla dig med bara ett klick.

Om du inte redan är medlem kan du bli det på https://hjarntumorforeningen.se/bli-medlem. Inbjudan kommer att skickas i ett separat mejl.

Det kostar inget att vara medlem och ju fler medlemmar vi är desto mer kan föreningen göra och påverka.

Vi ser fram emot att välkomna dig!