Inbjudan till Zoom medlemsträff

Vi önskar dig varmt välkommen till en ny digital medlemsträff! Datumet är den 5 augusti klockan 19:00.

Vi vet att många av oss känner att behovet av gemenskap och stöd kan vara extra stort under sommarmånaderna, när många andra aktiviteter pausas. Därför vill vi erbjuda en möjlighet att mötas digitalt och utbyta erfarenheter.

I en välkomnande och avslappnande miljö kan du få stöd och råd från andra som förstår vad du går igenom, dela utmaningar och glädjeämnen, och knyta nya kontakter.

Oavsett om du är drabbad av sjukdomen själv eller stöttar en närstående, är du varmt välkommen att delta. Träffen är öppen för alla medlemmar och vi ser fram emot att se dig där.
Vi hoppas att du vill vara med!

Tillsammans kan vi skapa en starkare gemenskap och känna oss mindre ensamma.

Du som är medlem ska ha fått ett mejl med inbjudan och en länk för att anmäla dig med bara ett klick.

Om du inte redan är medlem kan du bli det på https://hjarntumorforeningen.se/bli-medlem. Inbjudan kommer att skickas i ett separat mejl.

Det kostar inget att vara medlem och ju fler medlemmar vi är desto mer kan föreningen göra och påverka.

Vi ser fram emot att välkomna dig!