Inbjudan till Zoom medlemsträff

Adventsfika
måndagen den 11:e december kl. 19-20:30

Adventstiden är äntligen här, och vad vore bättre än att kicka igång den med ett juligt medlemsmöte på ZOOM? Så här är planen: Ta på er era vackraste – eller knasigaste – jultröjor och var redo att visa upp er julanda!

Hämta en kopp glögg, brygg er favoritjul-te, eller varför inte en varm choklad med extra marshmallows?

Låt oss fika och prata medan vi myser framför våra skärmar. Under kvällen kommer vi att dela in oss i mindre grupper som består av antingen patienter eller närstående.

Du som är medlem ska ha fått ett mejl med inbjudan och en länk för att anmäla dig med bara ett klick.
Om du ännu inte är medlem i vår förening, ser vi gärna att du tar chansen nu att stödja vårt viktiga arbete. Du kan enkelt anmäla dig som medlem på https://hjarntumorforeningen.se/bli-medlem.
Inbjudan kommer sedan att skickas i ett separat mejl.

Så markera datumet i kalendern, damma av jultröjan, och låt oss skapa ett minnesvärt ZOOM-möte där vi inte bara njuter av adventstiden utan också reflekterar över det gångna året och planerar för ett ännu mer spännande nästa år!

Varmt välkommen!