Inbjudan till Zoom medlemsträff

’Föreläsning om Immunterapi’
måndagen den 30:e oktober kl. 19-20:30

Vår förening deltar i den internationella hjärntumörveckan, som i år infaller mellan den 28 oktober och den 4 november. Detta är en viktig tid då vi har möjlighet att öka medvetenheten och förståelsen för hjärntumörer.
Under denna medlemsträff kommer vi att ha förmånen att lyssna på en föreläsning om Immunterapi inom neuroonkologin av Anna Dimberg, forskare från Uppsala, en expert inom området. Efter föreläsningen kommer vi att ha en frågestund där ni har möjlighet att ställa era frågor direkt till Anna.

Du som är medlem ska ha fått ett mejl med inbjudan och en länk för att anmäla dig med bara ett klick.
Om du ännu inte är medlem i vår förening, ser vi gärna att du tar chansen nu att stödja vårt viktiga arbete med att öka medvetenheten och förståelsen kring hjärntumörer. Du kan enkelt anmäla dig som medlem på https://hjarntumorforeningen.se/bli-medlem.
Inbjudan kommer sedan skickas i ett separat mejl.

När du blir medlem – så medverkar du till en stark och livskraftig förening. Medlemskapet är gratis och alla är välkomna till oss som medlemmar. Som medlem blir du också inbjuden till olika event och träffar.

Varmt välkommen!